• [EN]
  • [FR]
  • [RO]

Birou Virtual

Indiferent daca detineti o societate nou-infiintata si aveti nevoie de un loc pentru a va desfasura activitatea sau daca obiectivul dumneavoastra este de a intra pe alte piete si cautati o persoana care sa va preia apelurile, cu siguranta doriti sa proiectati o imagine de business completa.

Accesibilitatea, promptitudinea client-service al unui secretariat pregatit in acest sens sunt esentiale – pentru ca prima impresie conteaza. 

Birou virtual este un serviciu inovativ oferit de catre cabinetul nostru companiilor care doresc sa isi desfasoare activitatea fara suportarea costurilor pentru achizitionarea unui birou standard sau care nu au nevoie de acesta in fiecare zi.

O adresa business recunoscuta, intr-un punct extrem de accesibil si un numar de contact local la care personal calificat va gestiona apelurile in numele companiei dumneavoastra pot face diferenta in crearea unui portofoliu de clienti si mentinerea unei relatii fructuoase pentru ambele parti implicate.

Serviciu de Biroul Virtual oferit de echipa noastra include urmatoarele:

●o adresa centrala, pentru intalniri in scop de afaceri, intr-un cadru profesional;

●colectarea si administrarea corespondentei postale si electronice in conformitate cu instructiunile primite;

●taxe reduse la utilizarea serviciilor de curierat international (Fedex, DHL);

●linie telefonica dedicata, astfel incat sa puteti fi contactat de orice client si/sau partener;

●preluarea personalizata a apelurilor telefonice de catre personal calificat;

●sala de conferinte pusa la dispozitia dumneavoastra 1h/luna;

●acces la faxuri, imprimante, scanner si/sau copiatoare, in functie de rutina impusa a activitatii societatii dvs.

Puteti beneficia de toate aceste facilitati prin incheierea unor abonamente pe perioade determinate de 3 luni, 6 luni sau un an.

Pentru a va oferi mult mai multe informatii despre acest nou serviciu de inchiriere de birou virtual Bucuresti, nu ezitati sa ne contactati.