INFIINTARE FIRMA ONLINE

INFIINTARE PFA ONLINE

MODIFICARI REGISTRU

Gazduire sediu social in Oradea

Gazduire sediu social in Oradea

Updated on Wednesday 20th November 2019

Apreciaza acest articol

bazat pe1 recenzii


Gazduire-sediu-social-in-OradeaSediul social este unul dintre cele mai importante aspecte care trebuie avute in vedere la infiintarea unei firme. Pe langa faptul ca sediul social determina adresa fiscala a unei societati, aceasta este importanta si pentru autoritati, partenerii si clientii firmei care au nevoie de o adresa de corespondenta prin care pot lua legatura cu reprezentatii societatii.

Infiintarea unei firme in Oradea va atrage obligatia gasirii unui sediu social, insa cei care vor sa deschida afaceri in acest oras au mai multe optiuni la dispozitie. Printre acestea, una dintre cele mai avantajoase este serviciul de gazduire a sediului social.

Va invitam sa aflati mai multe despre serviciile noastre de gazduire a sediului social in Oradea si despre platforma LaRegistru care va poate usura procedura de infiintare a unei societati.

Cine stabileste sediul social al unei firme in Oradea?

Gasirea sediului social pentru infiintarea unei firme in Oradea este prima etapa pe care actinoarii sau asociatii firmei trebuie sa o parcurga. Acestia au la dispozitie cateva solutii pentru gasirea unui sediu social, si anume:

  • - gasirea unui spatiu comercial sau de birouri care va fi folosit ca sediu social pentru firma din Oradea;
  • - folosirea adresei de domiciliu a unuia dintre asociati ca sediu social pentru societatea ce va fi inmatriculata;
  • - folosirea unei adrese intr-un apartament inchiriat ca sediu social pentru firma din Oradea;
  • - serviciul de gazduire a sediului social la un birou sau cabinet de avocatura din Oradea.

 

Ultima solutie este cea mai rapida si cea mai avantajoasa din punct de vedere al costurilor, iar agentii nostri din Oradea va pun la dispozitie servicii de gazduire a sediului social si de infiintare firme in acest oras, precum si in alte orase cum sunt Cluj-Napoca si Galati.

Serviciul de gazduire a sediului social in Oradea oferit de agentii nostri

Specialistii nostri va pun la dispozitie serviciul de gazduire a sediului social daca doriti sa infiintati o firma in Oradea. Oferta noastra include adresa care poate fi folosita la inmatricularea firmei la Registrul Comertului din Oradea, ridicarea corespondentei, precum si servicii dedicate de folosire a unei sali de conferinte la cerere.

Serviciul nostru de gazduire a sediului social in Oradea va este oferit in cel mai scurt timp posibil si poate fi folosit pe o durata maxima de un an de zile. Tot ce trebuie sa faceti este sa luati legatura cu noi in vederea pregatirii contractrului de asistenta juridica.

Agentii nostri va stau la dispozitie cu informatii suplimentare legate de serviciul de gazduire a sediului social care poate fi folosit la infiintarea unui SRL sau SA.

Cand poate fi folosit serviciul de gazduire a sediului social ?

Gazduirea sediului social in Oradrea este posibila in urmatoarele situatii:

  1.  cea de infiintare a unei firme noi in Oradea (acest serviciu este disponibil doar pentru SRL-uri si SA-uri), dupa cum am scris mai sus;
  2. in cazul in care se doreste schimbarea sediului actual al unei societati din Oradea;
  3. la mutarea unei firme din alt oras in Oradea, acest serviciu este cel mai rapid de accesat;
  4. in cazul in care nu aveti un alt spatiu sau doriti sa mergeti pe aceasta varianta de la inceput;
  5. gazduirea sediului social poate fi folosita si pentru stabilirea unui sediu secundar al unei firme.

 

Un alt aspect important al acestui serviciu este ca firma isi va putea desfasura activitatea la alt punct de lucru ales in functie de nevoile reprezentantilor societatii.

Nu ezitati sa luati legatura cu agentii nostri pentru alte informatii legate de folosirea gazduirii de sediu social in Oradea.

Dovada sediului social la Registrul Comertului din Oradea

Infiintarea unei firme presupune depunerea dovezii sediului social la Registrul Comertului. In cazul unui sediu social conventional, contractul de chirie sau de comodat va fi folosit ca dovada a sediului social. In cazul serviciului de gazduire a sediului social in Oradea, contractul de asistenta juridica va fi actul necesar pentru aprobarea sediului social de catre Registrul Comertului. Contractul de asistenta juridica va fi semnat intre firma de avocatura si unul dintre reprezentatii societatii si va avea ca obiect gazduirea de sediu social. Acesta va fi singurul document necesar la depunerea actelor de infiintare a firmei in Oradea.

Este bine de stiut ca, in baza Legii nr 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, doar avocatii pot oferi un astfel de serviciu. Conform aceleiasi legi, gazduirea sediului social poate fi folosita pe durata limitata de timp, dupa cum am mentionat mai devreme.

Pentru o oferta personalizata de gazduire a sediului social in Oradea, va rugam sa ne contactati.